Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Βραχιολάκια & γατούλες

Καλημέρα σε όλη την όμορφη παρέα μας!!! Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις ημέρες του Πάσχα και να ξεκουραστήκατε!!!


Σήμερα έχω να σας δείξω βραχιολάκια με φυλαχτά και χάντρες και βεβαίως τα γλυκά μου γατουλίνια!!!
Προτού, όμως, ξεκινήσω θα ήθελα να ευχαριστήσω την γλυκιά Άννα που έκανε αυτή την ανάρτηση στο Annuk Creations και μας ενημέρωσε για τις αλλαγές στο Google feed reader!!! Δεν είχα πάρει μυρωδιά ότι θα κλείσει και ότι πρέπει να μεταφέρουμε τα blog που παρακολουθούμε σε άλλη υπηρεσία, όπως το bloglovin'!!! Το έκανα λοιπόν, όπως θα καταλάβατε από την χθεσινή "ας το πούμε ανάρτηση"!!! Σας μετέφερα όλους, ελπίζω επιτυχώς!!! Για να μην χαθούμε, λοιπόν, πρέπει να κάνετε κι εσείς το ίδιο για όλη την λίστα των blog που παρακολουθείτε!!! Ουφ, αυτή η τεχνολογία με κουράζει!!!

Συνεχίζω, λοιπόν, με ακόμη ένα βραχιολάκι, πιο γήινο, από ότι το πρώτο, που είναι εντελώς θαλασσινό!!!
Τώρα θα σας δείξω τα γατουλίνια μου, γιατί τα δύο βραχιολάκια που έχουν μείνει είναι πιο rock και ειδικά το τελευταίο μπορεί να σας αγριέψει λιγάκι!!! Είναι λίγο κακομούτσουνο το φυλαχτάκι, αλλά εμένα μου αρέσει!!! Σας γλυκαίνω, λοιπόν, πρώτα!!! χαχαχα!!!


Το Σοφάκι μας!!!

Το Σοφάκι και πάλι, παίρνει το μπάνιο του!!

Το γλυκό Ριτάκι !!!
Και τώρα τα υπόλοιπα βραχιολάκια!!!

Τελευταία άφησα την Μίκρα, έτσι για να σας γλυκάνει λίγο παραπάνω μετά τις νυχτεριδονεκροκεφαλές!!!



Τα κορίτσια μου κι εγώ σας ευχόμαστε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και σε όλα τα παιδάκια που ετοιμάζονται για τις Πανελλήνιες εξετάσεις, ευχόμαστε Καλή Επιτυχία!! Άλλη μια εβδομάδα και ξεκινάνε !!!

Πολλά φιλάκια!!!

40 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά τα βραχιόλια και οι γατούλες πανέμορφες και ναζιάρες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφα και τα τρια βραχιολακια!
    για τις πανεμορφες γατουλες σου δεν το συζητω,ειναι ολες τοσο γλυκιες! ειναι οικογενεια;μοιαζουν πολυ!

    ειδα αυτη την αναρτηση σου για το bloglovin' αλλα δυστυχως δεν καταλαβαινω,η σχεση μου με την τεχνολογια ειναι στα πολυ τυπικα.τι θα αλλαξει δηλαδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω!!! Η Μίκρα είναι η μανούλα και οι άλλες δύο είναι κόρες της. Γεννήθηκαν τον Μάρτιο του 2011.
      Όσο για το bloglovin', το θέμα είναι ότι θα καταργήσουν το Google reader και πλέον δεν θα μπορούμε να ειδοποιούμαστε για τις νέες αναρτήσεις στα ιστολόγια στα οποία είμαστε μέλος, αν δεν επιλέξουμε άλλη υπηρεσία όπως το bloglovin. Από ότι έχω καταλάβει δηλαδή...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Όμορφο και το θαλασσινό και το γήινο βραχιολάκι!!!
    (Μάντεψες υποθέτω πως λάτρεψα εξίσου και τα πιο... rock!!!)
    Οι γατούλες σου μες το νάζι και τη γλύκα!!!
    (Απ' ό,τι βλέπω τώρα, έξω στην αυλή, τα δικά μου το παίζουν ψόφια!!! Εντόπισαν 2-3 αχτίδες ήλιου μες τη συννεφιά και έχουν αράξει!!!)
    Μάκια-μάκια, ομορφιά μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχιχι... Το ήξερα ότι θα σου αρέσουν και τα ροκάκια!!! Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!

      Διαγραφή
  4. Βραχιολάκια που μυρίζουν θάλασσα αλλά και βραχιολάκια που ροκάρουν. Για όλα τα γούστα!!!! Εγώ έχω ένα θέμα με τις νεκροκεφαλές οπότε θα σταθώ στο να μυρίζω τη θάλασσα!!!! Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύυυυυυυ χαριτωμένα όλα, και τα βραχιολάκια, και τα γατουλάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαράκι!!Λάτρεψα τά θαλασσινά σου βραχιολάκια,αλλά δέν λέω όχι καί στά ρόκ!!Τά γατουλίνια σου,σκέτη γλύκα!!Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου!!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!! Φιλια πολλά

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Μαρία και λατρεμένα γατουλίνια! Πολύ όμορφα βραχιόλια! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση σχετικάμε google and blogovin αλλά και εγώ όπως η Βάσω δεν κατάλαβα τι πρέπει να κάνω! Θα χάσω τα blogs που παρακολουθώ; Μήπως λίγο περισσότερη βοήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα τα νέα σου βραχιολάκια Μαρία μου ειδικά τα δυο πρώτα μου άρεσαν πάρα πολύ!!!!Όσο για τα γατουλίνια σου κουκλιά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Σόφη μου!!! Καλή εβδομάδα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ ως δελφινάκι ξεχώρισα το θαλασσινό βραχιολάκι χεχε οι ναζιάρες γατούλες σου μου αρέσει που παίρνουν και πόζα όταν τις φωτογραφίζεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα και βέβαια το θαλασσινό σου ταιριάζει απόλυτα!!! Είναι τα μικρά μου μοντελάκια!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα!!!Μου αρέσουν πολύ τα κοσμήματα που φτιάχνεις!Αλλά πιο πολύ κόλλησα με τις φωτογραφίες από τις γάτες σου!!!Γλυκύτατες!

    Φιλιά και Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γάτα μανεκέν! Φοβερή ιδέα! Χάρηκα που σε ανακάλυψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ώχουτα τα γατοκοριτσάκια σου τι γλυκούλια που είναι!!!!!!!!!!!!!!πωπω!!!!!!!!!!!! πολύ όμορφα και τα κοσμήματάκια σου!!!!!!!!!!!!!!!! χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!

    έχω κι άλλο διαγωνισμό με δώρο δυο κολιέ γατένια αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ http://mayasfairytale.blogspot.gr/2013/05/mayasfairytale-2-meeoooow-o.html πολλά γατοφιλάκια και happy weekend!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μάγια μου!!!! Τα μενταγιόν σου είναι υπέροχα!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Συγγνώμη, αλλά τα γατάκια σου ¨κλέβουν" την παράσταση των ..βραχιολιών σου!!!!! Πολύ χαριτωμένα !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου και για όλα τα γούστα!Όσο για τα γατάκια σου πολύ γλυκούλια!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χάρηκα που σε βρήκα !!!!!!!!!!!!!! Πανέμορφα καλοκαιρινά βραχιόλια σου ανοίγουν την διάθεση. φιλάκια πολλά ελπίζω να τα λέμε............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!! Να είσαι καλά!!! Εννοείται πως θα τα λέμε!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα!!
    τα γατουλίνια σου είναι υπέροχα!!!
    (Μήπως θες ένα ακόμα??:))
    όπως και τα κοσμήματα σου:)
    μου αρέσει πολύ πολύ το πράσινο:)
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μακάρι να μπορούσα να έχω πολλά ακόμα, αλλά ήδη τρία στο σπίτι είναι υπεραρκετά!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. Γατουλίνια, σκέτη γλύκα!Βραχιόλια όμορφα και καλοκαιρινά, αλλά αγάπησα αυτό, που είναι σκέτη θάλασσα!Μπράβο σου!Καλό καλοκαίρι και καλή συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Να είσαι καλά!!! Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...