Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Ροκ μπρελόκ

Καλημέρααααααααααααα....όπως λέμε αέραααααααααααααααα!!! Ξεφαντώνετε; Μπράβο! Η εβδομάδα κύλησε σφαίρα και εμένα με πονάει το χεράκι μου και η πλάτη μου, γιατί είχα να φτιάξω πολλά δωράκια και έπρεπε να τα κάνω μέχρι εχθές για να τα στείλω στην Αθήνα με την μητέρα μου που πάει να δει τα εγγόνια της.
Φίλες, ανηψιές, πολύ πράγμα... Άξιζε, όμως, μόνο και μόνο για τα χαμόγελα που θα ανθίσουν στα πρόσωπά τους. Ακόμα κι αν δεν θα τα δω...Μια φίλη μου ζήτησε δύο μπρελόκ για εκείνη και τον άντρα της. Δεν είχα ξαναφτιάξει, αλλά δεν ήθελα να της χαλάσω το χατίρι! Έφτιαξα, λοιπόν, αυτά τα δύο, τα οποία άνετα θα τα χρησιμοποιούσαμε κι εγώ και ο Σπυράκος μου... Τα παιδιά έχουν το ίδιο στυλ με εμάς, οπότε όταν της έστειλα την φωτογραφία της άρεσαν πολύ!

Και για μπόνους ένα βραχιολάκι με καρδιά-λουκέτο... Πού να είναι το κλειδί;

Φιλάκια πολλά,
Μαρία

21 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου!! ΠΟλύ όμορφα και τα μπρελόκ και το βραχιόλι!! Καλά κούλουμα να έχεις !! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχα τα δωρακια..θα τα λατρεψουν..καλη Σαρακοστη..καλα να περασεις..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα τα δωράκια σου Μαρία μου σίγουρα θα εντυπωσιάσουν τους παραλήπτες τους!!Φιλάκια και καλή σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ κορίτσια! Καλή Σαρακοστή! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα είναι ο,τι έχεις φτιάξει! Καλή Σαρακοστή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ, Πέπη! Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα.Καλή Εβδομάδα.Μαρία είναι όλα υπέροχα.Θα ξετρελαθούν με τα δωράκια τους.!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελεια τα μπρελοκ !!πρεπει να μαθω μακραμε τελικα!!καλη σαρακοστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλάκια πολλά, κορίτσια! Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για το site. Θυμόμουνα ότι κάτι είχα δει αλλά δεν θυμόμουν τι ούτε που!! Ευχαριστώ και πάλι!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα!Πολύ όμορφα δωράκια σίγουρα θα αρέσουν πολύ εμένα πάντως με ξετρέλαναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια τα δωράκια!!! Την καρδούλα την λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάνια μου, δεν κάνει τίποτα! Αν θέλεις βοήθεια σε κάτι πες μου.
    Σπυριδούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!
    Αίγλη μου, ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα!!! Ειδικά το μπρελόκ με την κιθάρα... : )
    Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο μπλογκ μου! Θα τα λέμε κι από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στολιδια σκετα τα μπρελοκ σου για τα κλειδια.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Είσαι πολύ γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανεμορφα!Θα τα χαρουν ιδιαιτερα οι παραληπτες!Καλο μηνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα, Εύα μου! Σ' ευχαριστώωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα τα δωράκια. Θα τα λατρέψουν οι φίλοι σου.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...