Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Μουσικό βραβείο!!!

Αχ, πόσο το ήθελα αυτό το βραβειάκι και να που η γλυκιά Marie από το καταπληκτικό Marie-Meraki μου το πρόσφερε! Σ' ευχαριστώ φιλενάδα! Μουσική, λοιπόν, για σήμερα μιας και έχει γενέθλια και η αγάπη μου!
Πω...πω...από πού να ξεκινήσω; Η  μουσική ήταν πάντα το καταφύγιό μου! Ως έφηβη κλεινόμουν στο δωμάτιό μου και χανόμουν στους ήχους των αγαπημένων μου συγκροτημάτων... Αγαπημένο μου συγκρότημα ήταν πάντα οι KISS, από την έκτη δημοτικού! Ναι, ξέρω, δεν ήμουν το γλυκό κοριτσάκι με τα ροζ, το δωμάτιό μου είχε παντού αφίσες, πόστερ και πανό από Guns n' Roses, Helloween, Whitesnake μέχρι που οι KISS κατέλαβαν όλο το χώρο και δεν έβλεπες τοίχο πουθενά! Πόσους καβγάδες έκανα με την μάνα μου γι'αυτά τα "τέρατα" όπως τους έλεγε... Όποτε ήθελαν να βάψουν το σπίτι έκανα ολόκληρη ιεροτελεστία με κλάμα και τα σχετικά κατεβάζοντας τις αφίσες, διότι μου δήλωνε κατηγορηματικά ότι δεν θα με άφηνε να τις ξαναβάλω... Βέβαια, οι αφίσες πάντα ανέβαιναν στους τοίχους! χιχι... Δεν τα πήγα ποτέ καλά με τους κανόνες! Λοιπόν, αρκετά με τις ιστορίες μου... Ξεκινάω! Σήμερα, όμως, το μενού έχει τραγούδια από άλλα συγκροτήματα.

1) Forever από τους Y&T. Είναι το τραγούδι μας...οι στίχοι τα λένε όλα!!!  Χρόνια Πολλά, Σπυράκο μου! Να σε χαίρομαι!

2) Only you από τους Tesla. Το παρακάτω βίντεο το έφτιαξε το μωρό μου και μου το αφιέρωσε μια μέρα αφότου ξεκινήσαμε το ταξίδι  μας...
 

3) I'll be there for you από τους Bon Jovi! Όταν είμαι με τη φίλη μου τη Σοφία κάνουμε το δικό μας ντουέτο! Πορωνόμαστε ειδικά με την κραυγή προς το τέλος! Πολύ γέλιο!

 
4) Edge of thorns από τους Savatage. Απλώς το λατρεύω...

 
5)Σιωπή από τα υπέροχα Ξύλινα Σπαθιά. Τί να σχολιάσω εδώ; Το τραγούδι τα λέει όλα...

 
Αχ, πολύ το χάρηκα αυτό το βραβειάκι!!! Σε ποιά να το πρωτοχαρίσω; Θα το κρατήσω απλό και θα το δώσω σε δύο μόνο κοριτσάκια που μου ήρθαν πρώτες στο μυαλό!
1) Στην Τζορτζίνα από το GeorginArt. Ελπίζω να καταφέρει να φτιάξει σύντομα το πρόβλημα με την σελίδα της!
2) Στην Chris από το Chris O's Creations

Φιλάκια πολλά σε όλες!!! Μαιρούλα μου έφτιαξες το κέφι!

10 σχόλια:

  1. Φιλάκια και να τη χαίρεσαι την αγάπη σου! Χρόνια της πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι το βραβείο σου και την αγάπη σου. Μ αρέσει η μουσική αλλά ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ τι να πω.....!!!!!!!!!!Πολλά φιλιά.Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ αρέσουν τα κομμάτια σου ήθελα να γράψω άλλο έγραψα χαχα sorry κορίτσι.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να χαίρεσαι την αγάπη σου!χρόνια πολλά να είστε ευτυχισμένοι και πάντα αγαπημένοι!!καλό βράδυ και happy Sunday!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τον χαιρεσαι..με γεια το βραβειο κοριτσι..καλα να περνας..καλη Κυριακη..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοριζικο το βραβειακι! Χαρηκα που το πηρες αφου το ηθελες τοσο!!!!
    Να χαιρεσαι την αγαπουλα σου!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια μου ή κόρες, όπως λένε εδώ στην Χίο, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας! Να είστε όλες καλά και να έχετε πάντα στις ζωές σας αγάπη!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προσφορες για ολη την ελλαδα και κυπρο αν θες βαλτο στο μπλογκ σου η πες το και σε αλλους να το μαθουν
    http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ooo ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    οι επιλογες σου απλά υπέροχες^^
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Chris, είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσουν και οι δικές σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...